Miiickaan

Alla inlägg den 22 maj 2013

Av Mikaela - 22 maj 2013 20:48

Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, min höft vill verkligen inte vara med i matchen.. Kämpade mig igenom dagen och klarade det iallafall! Hatar att ge upp, det är något jag aldrig vill göra men ibland är man tvungen. Valde att ringa Näckrosen och säga att jag inte klarar av att jobba längre.. Kändes så himla tråkigt, ville verkligen jobba men har känt idag att jag är glad för att jag inte gjorde det. Åkte hem till Hallsberg igår vid åtta nån gång, där möttes jag upp av hjärtat. Åh, vad jag är glad att jag har dig! :)


Dagen idag har varit väldigt lugn, försöker låta höften vila så mycket som möjligt. Men byte i sängen, bakade bröd och byte gardin i köket. Följde också med Fredrik till marieberg, köpte en matta och lite mat. Nu spenderar jag kvällen i sängen med söta My i knät, ska kolla på ett avnitt av hollywood heights! :)

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards