Miiickaan

Inlägg publicerade under kategorin Min tid på marbella,

Av Mikaela - 9 november 2010 10:58

Äntligen funkar internet igen, har varit något problem här så har inte funkat för någon. Har nyss varit på bassängträning och nu har egentligen gympasset börjat men känner mig jätte stel så valde att hoppa över det idag.  Så nu ska jag nog bara ligga här och ta det lugnt. Dåligt väder ute, ingen sol och det blåser kallt så man kan ju inte direkt lägga sig och sola. Menmen, nu ska jag kolla klart på ensam mamma söker. :)

För övrigt så har håret blivit helt förstört under tiden här, har alla möjliga färger i håret, gult orange &lite smått grönt väldigt vackert! ;) Men har redan bokat tid hos helena dagen efter att vi har kommit hem, så får det fixat på en gång. Vet inte om jag kommer fortsätta vara blond, får se hur det blir med det. Vore ju kul att testa något annat.

Av Mikaela - 8 november 2010 07:06

Extra tidig morgon idag, Lars fyller 50år så vi allihopa ska knacka på dörren och väcka honom med sång &present. :) efter det blir det frukost och sen börjar dagens träning. Slutar redan vid ett och då blir det havet och stranden!

Av Mikaela - 7 november 2010 14:00

Ligger ute i solstolen med datorn i knät och lollo likadant. :) dåligt med sol idag så blir nog bara att ta det lugnt. Alla verkar väldigt trötta, låg och sov i två timmar förut tills mamma väckte mig och sa att det var lunch vid ett. Vi funderar på att gå ner till puerto banus och kika lite vid hamnen där alla stora båtarna är och boka tid för naglarna. :)

Av Mikaela - 7 november 2010 09:40

Händer massor här, igår på kvällen gick vi "deltagare" ner till clubben. Satt där och pratade &hade det mysigt. :) sen när vi skulle gå hem där ifrån så såg jag att anton stod kvar där ute och hjälpte någon, så vi gick ut och då var det en som också är här på behandling som hade ramlat och slagit i huvudet, så vi fick ringa på ambulans. Det konstiga är att ingen av personalen kom och hjälpte till, bara vaktmästaren, men iallafall fick han sy och sen fick vi hjälpa honom i säng. Men det gick ju bra ändå. ;) Nu idag ska vi lägga oss nere vid havet och sola. Bli brun! :)

Av Mikaela - 6 november 2010 20:12

Tiden här går jätte fort, har redan gått en hel vecka. Nu ikväll har vi varit nere i puerto banus med henrik &eva en sväng, åt god pizza på en mysig resteurang och sen gick vi in på hipercor och kikade lite. :) nu blir det nog bara att ta det lugnt och kolla på tv. Ska boka tid i veckan för att fixa naglarna. Kostar inte mer än trehundra för att göra akrylnaglar här, riktigt billigt! Men har inte riktigt bestämt mig än, man kan ju också måla något fint. Får se vad det blir. :)

Av Mikaela - 6 november 2010 13:41

Vi kom nyss tillbaka från marknaden i puerto banus, den var väldigt stor men alla har samma grejer som dom säljer. Hittade iallafall en klocka, armband, plånbok och solglasögon. :) Nu snart ska vi ut och lägga oss vid poolen och sola. Måste ta vara på solen nu idag eftersom det ser ut att kunna bli regn imorgon, men det vet man ju inte.

Av Mikaela - 5 november 2010 19:04

Blev ingen utekväll ikväll, vi är alldeles för trötta för det. Så nu ligger jag här i sängen nedbäddad och bredvid mig har jag pringles chips, så mycket bättre kan det ju inte bli. Fast lite tråkigt är det ju att ligga hemma en fredag kväll. Men imorgon blir det ju som sagt marknad och på kvällen blir det nog att åka in i centrum, Marbella och titta på apelsintorget &massa olika affärer.

Av Mikaela - 5 november 2010 17:31

Har nyss kommi tillbaka från stranden, kikade först efter en bikini nere vid hamnen men hittade ingen som var sådär som den skulle. Får nog nöja mig med den jag har här. :) efter det låg vi på stranden och solade, skönt! Men har blivit alldeles för lite sol idag  men får passa på i helgen. Imorgon är det även marknad i puerto banus så dit ska vi åka. Ska försöka hitta en billig fejk väska. ;) Nu ikväll vet jag inte riktigt vad vi ska göra, middag vid sex och sen kanske vi går ner till någon bar här i närheten. :)

Bild från hard rock café, louise lollo &hanna. :)

<<< Oktober 2013

Fråga mig något:

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.