Miiickaan

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Mikaela - 17 oktober 2011 17:55

Vaknade av att alarmet på mobilen ringde vid elva, hoppade direkt in i duschen och gjorde mig iordning för sen vid halv ett kom josse och hämtade oss och vi for till matten, räknade faktiskt mycket idag! :) Efter det skulle jag träffa min jobbcoach så nu har jag en hel del att göra ikväll. Förutom det så har jag övningskört till hova för att köpa inneskor, hittade ett par som jag tror kan bli bra. Nej, nu ska jag ta tag i att skriva cv och ikväll blir det nog att träffa Celina en sväng! :)

 

Av Mikaela - 17 oktober 2011 00:01

Vilken helg det har varit ändå, känns lite oklar på vissa ställen. :) Igår kom jonny och hämtade mig och vi for ner till jerry där linn och robin var. Drack lite vin och hade det trevligt. Lite senare på kvällen bestämde vi oss för att åka nån stans och då blev det karlskoga, uffes biljardhall. Riktigt trevligt där och trevligt folk, åtminstonde tre! Kring halv ett skulle vi åka hem igen, mådde verkligen inget bra så sov hela vägen hem till emil. Där var det ju inte annat än knas men det har vi fixat och ordnat idag! :) haha


Dagen idag har bestått av att vakna upp i emils hus med totte, rickard och stoffe. Började plocka lite och sen iväg på Davids cup, sen tillbaka och storstäda hela huset. Så rent som det är nu har det nog inte varit på väldigt länge. Blev pizza till middag och kvällen avslutades med film och mys i soffan. Nu ligger jag här i sängen och borde egentligen plugga matte och skriva klart mitt cv, men får bli imorgon!


Sliten tjej med otvättat hår! ;)

    

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards