Miiickaan

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Mikaela - 24 oktober 2011 23:18

Kom hem för en stund sedan, har varit hemma hos adam och kikat på fredagens idol med stoffe, anton och putte! :) Innan det så var det matte från ett till tre och strax efter det åkte vi och hälsade på linus en kort sväng, sen hem till rickard där vi var en lång stund tills vi åkte till stan runt fem, åt på smasch och lite annat! :)


Imorgon blir det allvar, ska på informationsmöte om PEC där vi också kanske jobbar sen om man väljer att stanna kvar. Man har två veckor på sig att visa att man klarar av det så ska göra mitt bästa! Vore så himla skönt med jobb och rutiner på vardagarna. Aja, nu blir det ett avsnitt av sex and the city och sängen. Godnatt allihopa!

 

Av Mikaela - 24 oktober 2011 00:16

Först vill jag bara säga att jag börjar tröttna på bloggplatsen.se eftersom dom ändrar allt hela tiden.. Nu är bredden på bloggen ändrad och eftersom jag inte vet hur man ökar pixlarna på headern så blir den alldeles suddig. Men ska be om hjälp av någon! Sen ser ju även hela bloggen konstig ut nu när bilderna &texterna är lite fel här och där.

 

Nog om det, tänkte berätta lite om helgen eftersom jag inte har skrivit något sen i fredags. Igår blev det förfest i hova med gamla kompisar från högstadiet, riktigt kul och träffa dom! :) Sen efter det åkte vi till statt, det var fullt med folk så kanske var fel dag för mig att börja gå ut igen. Har ju inte riktigt den balansen ännu. Vid tre åkte vi med jonny &robin hem, blev toast och sen sängen, anna sov här! Idag på dagen gjorde vi inte så mycket, gjorde oss iordning och väntade på Celina som till slut kom och då blev det pizza på laxen och så vidare mot hova, till richard &simon, där vi blev kvar för kvällen. Kollade film och spelade kort. En trevlig kväll har det varit! :) Nu ska jag snart krypa ner i sängen och sova. Ni får sova så gott allihopa!


     


 

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards