Miiickaan

Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av Mikaela - 27 oktober 2011 23:46

Vilken dag det har varit idag egentligen, väldigt nervöst, spännande och glatt också! :) Eftersom det var sista dagen på utbildningen idag och vi skulle få veta om vi får jobbet eller inte så var ju lite extra nervöst. Runt två fick vi reda på hur det blev, och jag fick jobbet! :D Känns riktigt roligt, prova på hur det är med ett jobb och även lägenhet en månad sen får jag försöka hitta något rum eller liknande. Men först det här iallafall! Efter jobbet kom Malin &Nicole och hämtade mig och vi for till skövde och kikade efter kläder till halloween, där passade vi även på att äta på Rhodos, mums! :) Sen åkte vi hemåt och då blev det att hälsa på Freddie en sväng, stökigt i köket som bara den så diskade &fixade så nu är det fint! Nu ligger jag här i sängen och imorgon blir det att fixa med busskort och lite grejer till veckan då jobbet börjar på riktigt! Och just det, sålde faktiskt till två personer idag, börjar gå lättare nu när man kommer in i det lite mer. Ni får sova så gott allihopa!


    

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards