Miiickaan

Alla inlägg under november 2011

Av Mikaela - 2 november 2011 19:40

Idag har jag varit på sjukhuset och fått medicinen och även spruta &tappat knät så blev inget jobb för mig och inte imorgon heller tyvärr. Ska egentligen vara stilla men kunde ju inte motstå att åka upp till syrran &jim och träffa lilla söta Melwin. Så himla söt, och så små fossingar. Super mysigt är det! Nu blir det bara lugnt framför tven och kanske någon film, senare ett avsnitt av sex and the city innan det är dags att sova. Godnatt allihopa!


  

Söta lilla Melvin som ligger i bilen och sover på väg hem från sjukhuset! :) Lånade bilen från virre!

 

Av Mikaela - 1 november 2011 23:15

Har inte så jätte mycket att berätta eftersom jag inte har hunnit med så mycket mer än att åkt buss och jobbat. Gick upp vid elva och gjorde mig iordning &fixade på rummet tills det var dags att ta bussen till stan, eftersom det inte går någon bra buss som passar så får jag sitta i stan och vänta en och en halv timme. Vilket var lite små segt men så är det! När jag slutade stod celina utanför och skjutsade hem mig, så nu på kvällen har jag tittat på ensam mamma söker med mamma och nu ligger jag här i sängen och kollar på sex and the city innan det är dags att sova för min del. Godnatt allihopa!


Imorgon blir det sjukhuset för att fylla på med medicin och även kanske tappa knät och få kortison spruta, så blir inget jobb för mig imorgon och heller inte på torsdag ifall det skulle vara så att jag får sprutan, får se helt enkelt! Imorgon blir det nog att äntligen få träffa syrran &jims söta pojke som de fick i söndags, har bara sett kort än så länge och han är så söt så! :) Stort grattis till er båda två!

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards