Miiickaan

Alla inlägg den 13 december 2011

Av Mikaela - 13 december 2011 20:05

Som jag har sagt ett tag nu så har jag blivit dålig på att skriva vad som händer om dagarna i bloggen, kanske är det för att jag har tröttnat. I don't know. Dagarna som har varit har varit bra men det har hänt mycket och det känns otroligt rörigt i huvudet just nu. Men dags att gå igenom allting så blir det bra!


Igår bestämde jag mig för att säga upp mig jobbet, så nu är det faktiskt gjort. Det kändes både bra och dåligt, skönt att slippa ringa otrevliga människor men samtidigt tråkigt att inte träffa kollegorna där. Efter jobbet åkte jag hem till Luisa och blev massa prat om allt som har hänt det senaste. Sen köpte vi chips, dipp och godis på hemmakväll och hyrde även film, men blev inte så att vi kunde kolla på en gång, då Patrik kom och vi åkte hem till Victor och spelade spel och film. Sen hem till luisa igen då det blev ännu en film &med allt annat smått och gott vi hade köpt, sov där! Tack Luisa, du är en äkta vän. <3


Nu har jag precis lagat och ätit mat, chicken tikka masala, så gott! Film &sängen nu.

 

   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards