Miiickaan

Alla inlägg den 24 december 2011

Av Mikaela - 24 december 2011 09:30

Nu är det jul igen, och vi har precis ätit god frukost med julgröt som vi alltid gör på julaftonsmorgon. :) nu ska jag snart hoppa in i duschen och göra mig iordning, runt halv ett kommer alla hit och då blir det julmat, paket &kalle anka. Efter det åker vi ner till mormor och firar med dom! :) Hoppas ni alla får en toppen jul!


 

Av Mikaela - 24 december 2011 01:21

Dagarna före julafton, det har hänt en hel del och det har varit riktigt bra! :) Igår runt sex på kvällen kom filip och hämtade mig, spelade spel och pratade massor, julmys! :) Idag har det hänt en del saker som jag tänker hålla för mig själv, men iallafall runt kvart i fem tog jag bussen till mariestad där celina mötte upp mig, åt god mat på kingfisher och sen åkte vi även till skövde för att köpa kaffe, passade även på att hälsa på andreas! Sen åkte vi hemåt och hälsade på Anders &david en sväng, nu har jag slagit in alla paket så dom är fina och klara! :) Alltid kul att vara med dig Cellis vännen!

God jul allihopa! Klockan är ju faktiskt över tolv, vilket betyder att julafton nu har börjat.


   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards