Miiickaan

Alla inlägg den 29 december 2011

Av Mikaela - 29 december 2011 22:51

Var på vårdcentralen förut runt halv fyra, tog massa prover och även för körtelfeber. Men det visar inget på proverna, men halsen är jätte svullen och röd så något är det ju ändå. Så det blev en ny penicillinkur men det är väl skönt egentligen! Har nu varit hemma i två dagar och det känns redan som en evighet.. Vill verkligen kunna ta tag i livet, få ett bra betalt jobb och flytta hem ifrån. Då skulle ju livet mer eller mindre börja på riktigt iallafall på allvar. Det får nog bli mitt nyårslöfte, skaffa ett jobb och flytta hem ifrån + körkort!


Det här förgyller min kväll, penicillin är väl inte jättekul men det hjälper ju mot halsen och sex and the city!   

 

Av Mikaela - 29 december 2011 14:42

Skulle åka till örebro med Malin idag egentligen, men när jag vaknade så var halsen ännu värre. Fick kväljningar av mig själv, bara för att halsmandlarna är så svullna. Så vi ringde bort till vårdcentralen och fick tid tjugo över tre, så snart ska jag dit och träffa en läkare och förhoppningsvis får jag pencillin igen. Orkar inte ha det såhär i halsen, man blir ju näst in till tokig. Halstabletter, varm choklad och soppa är det kommer jag få i mig idag.  Får bli massa avsnitt av sex and the city idag också!

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards