Miiickaan

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Mikaela - 1 mars 2011 19:40

Har ätit kortison nu i över ett halv år vilket har satt sina spår. Det gör mig verkligen tårögd när jag ser det här, för man ser verkligen vilken skillnad det har blivit. Titta bara hur svullet det är i ansiktet, det är ju hemskt! Började korta ner idag men det kommer ta två månader innan kortisonen är borta helt, sen vet jag inte hur lång tid det tar innan svullnaden har lagt sig, men förhoppningsvis till studenten!

En sak som är väldigt säker är att jag verkligen ska tillbaka till mitt gamla jag!  

Av Mikaela - 1 mars 2011 18:30

Kom hem för en stund sen, har tillbringat stor del av dagen i Vara med några från skolan. :) kul och se hur det var där. På vägen hem hoppade jag istället av tåget i hasslerör för att hinna med bussen som gick fem över halv fem från stan och det var precis att jag hann med, tur! Nu ska jag väl snart sätta igång med religonen men det är ju som sagt väldigt svårt att tvinga sig till det, hatar religon. Imorgon är det hundra dagar kvar till studenten, vilket betyder att man borde gå ut i skövde men har verkligen ingen ork till det så sparar det till helgen istället, så på lördag kör vi! :)

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards