Miiickaan

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Mikaela - 12 mars 2011 22:47

Har nyss kommit hem, blev en trevlig dag och kväll idag också. :) men har dock ätit alldeles för mycket chips &polly, så rullar snart fram. Nej, så illa är det kanske inte men ändå. Imorgon lutar det mot örebro med familjen, kanske lite shopping. Så ska snart krypa ner i sängen så man hinner sova några timmar mer än vanligt. :)

 

För övrigt känns det som om det har hänt något i benen, går lite lättare fast man ska inte ta ut något i förväg för imorgon kan det vara som det brukar vara. Men får helt enkelt hoppas på det bästa! :) sov så gott allihopa!

  

Av Mikaela - 12 mars 2011 19:01

Sitter här hemma hos viktor med daniel &anna, snart kommer nog timmy också. Dom bjöd på årets första grillning förut, väldigt gott måste jag säga. :) Nu snart ska vi ner till ica och köpa massa gott som vi kan ha till melodifestivalen, en lugn lördag kan verkligen behövas längesen man hade det nu och var inte så lugnt igår kväll heller. ;)

  

Av Mikaela - 12 mars 2011 11:37

Nu har jag vaknat ordentligt, vakande vid åtta av att bullen ringde och skulle höra hur det var men somnade om igen efter två glas oboy. Ska när som helst hoppa in i duschen och sen fixa mig lite snabbt. Efter det åker jag hem till viktor &alla och ser hur dom har det. :) Ikväll blir det nog väldigt lungt, behövs nog nu egentligen.

  

Av Mikaela - 12 mars 2011 02:33

Har nyss kommit hem efter en riktigt trevlig kväll! Borde verkligen inte sitta här och skriva men gör det iallafall fall. Ska när som helst sova, har redan krypit ner i sängen. Ska bli riktigt skönt att få sova ut imorgon måste jag säga. Känns som om det var längesen man verkligen tog vara på helgen så det ska jag försöka göra imorgon. På söndag blir det nog shopping i örebro, hoppas det!

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards