Miiickaan

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Mikaela - 5 mars 2011 17:20

Nu snart åker vi till mariestad. Jag, syrran &anna ska äta ute någon stans innan vi går till timmy och allihopa på förfest. Hoppas på en toppen kväll med massa gott dricka! Hinner inte sitta här längre, måste kila. Ha det fint! :)

  

Av Mikaela - 5 mars 2011 13:12

Det är fyra grader varmt ute, betyder detta att våren äntligen är här? :) skulle vara otroligt skönt, tänk kuna köpa vår kläder och vita converse. Slippa tjocka vinterjackan och allt annat. Egentligen skulle man ut på en härlig promenad i solen, men gör allt för att kunna gå ut ikväll så ska fortsätta att vara stilla. :)

  

Av Mikaela - 5 mars 2011 09:58

Vaknade redan vid nio eftersom solen skiner rakt in i mitt rum så går det inte att sova. Ätit frukost och kollat på det senaste av bigbrother, nu ska jag försöka sova en liten stund till, har hängt för en filt så nu ska det minsann gå att sova. Slingade håret igår och det blev lite sådär, men eftersom jag inte vill att håret ska gå av så bad jag om att dom skulle vara försiktiga, men blev extra försiktigt så är ganska fläckig, får fixa det hos solbritt. ;) Ikväll blir det förfest med härliga människor &statt. :)

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards