Miiickaan

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Mikaela - 8 april 2011 23:23

Blev en hemmakväll trots allt, somnade och kände verkligen inte för att duscha &sminka och det. Har istället tillbringat kvällen i sängen framför oc, det värsta är att jag nu bara har tre avsnitt kvar att kolla på. Sorgligt, vad ska man nu kolla på istället?

Aja, nu ska jag krypa ner under täcket och försöka sova. Godnatt allihopa!

Imorgon blir det en sväng till marknaden som är här i gullspång efter det kommer Anna hit och vi ska jobba med projektarbetet, trycka tröjor &fixa lite. På kvällen blir
det nog en sväng till jennifer och
emil, där har jag inte varit på väldigt länge. :)
    

Av Mikaela - 8 april 2011 17:42

Nyss kommit hem efter en skoldag &lite annat. Blev suncity med syrran en sväng, riktigt skönt att sola igen hoppade ju över förra veckan. Efter det kom pappa och hämtade oss och vi åkte och åt, efter övningskörde jag till hova och tog medicinen.
Nu sitter jag här, ska kolla på ett avsnitt av oc och sen hoppa i duschen. Tänkte egentligen ha en hemmakväll ikväll men känner inte för det. Träffa nicole &kanske dom andra också. :) Hoppas på en lugn och trevlig kväll!


  

Gammal bild på mig &nicole. :)

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards