Miiickaan

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Mikaela - 14 april 2011 21:25

Nu snart blir det att krypa ner i sängen och läsa det sista till provet imorgon. Har städat och plockat iordning på rummet så nu ser det faktiskt riktigt trevligt ut. :) Det var något som verkligen behövdes. Aja, imorgon är det äntligen fredag vilket betyder att efter skolan är det lov fast det betyder inte att man inte måste plugga, tvärt om. Men man är iallafall ledig! Efter skolan imorgon blir det att sola på suncity med syrran. Får hoppas på att få lite mer färg, vill vara brun till studenten. :)

 

Av Mikaela - 14 april 2011 12:56

Kom hem för en halv timme sen, vet inte när sist jag kom hem såhär tidigt från skolan. Nationellt i svenska, gick väl sådär och vi var väldigt nära på att inte få göra provet, var jättelång kö i cafeterian när vi skulle handla med något att dricka och äta, men vi kom en minut innan man inte hade fått skriva, så vi hann ju iallafall. :) Nu idag blir det att plugga en hel del, två redovisningar och två inlämningar till imorgon. Kanske blir det en film ikväll också. :) the bounty hunter, som jag köpte på marknaden.


   Måste klippa mig, men en annan sak är att kinderna börjar gå ner, HAPPY! :))

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards