Miiickaan

Alla inlägg den 25 april 2011

Av Mikaela - 25 april 2011 20:45

Det är så otroligt skönt att mina jobbiga tankar börjar försvinna, såna tankar som det inte finns något svar på och är onödiga att ens lägga tid på. Men nog om det, är otroligt sugen på att åka och shoppa, kanske borde vi åka på en tripp till göteborg till helgen med anna &syrran. Hitta lite kläder till våren &sommaren. :) Imorgon kommer nog ziperallen och nästa vecka min beställning från hm, så mycket pengar som går till det. Men vore jättekul och åka till göteborg. Nu måste jag sätta igång och plugga, ge provet en sista timmes försök och hoppas på det bästa imorgon.

 

Av Mikaela - 25 april 2011 11:24

Vaknade vid tio nån gång, sista lediga dagen sen börjar skolan igen. Men istället för att tycka att det är jobbigt borde man ta vara på den tiden som är kvar, för snart är det slut och till hösten finns det ingen skola att vända sig till. Åtminstonde inte om man inte har sökt vidare, vilket jag inte har gjort. Ska snart hoppa in i duschen och sen fixa mig lite snabbt och sätta mig ute i solen och plugga till provet. :)

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards