Miiickaan

Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Mikaela - 6 juni 2010 21:56

Söndagen blev faktiskt riktigt bra, åkte ner till emil &jennifer vid två nån gång och då åkte vi mötte johan och efter det hämtade vi stoffe &rickard. Det blev då en tripp till tiveden för att gå i naturreservatet, berg &klippor. Väldigt fint var det. :) Efter det skulle vi äta någon stans så då blev det en sväng till askersund. Sen hem till gullspång, hälsade på jerry &dom en sväng och sen ner till blekviken, mysigt men väldigt blåsigt. Nu ligger jag hemma i sängen med datorn i knät, ska väl snart sova. Har ont i huvudet och känner för att sova egentligen men känns tråkigt.. En bra söndag har det varit. :)

  

 

   

    


    

  

 


       



        

Av Mikaela - 6 juni 2010 11:30

Helgen har varit bra, laxdagarna har ju varit nu i gullspång och då händer det ju lite mer. :) I fredags blev det gott dricka &sen ner till götaholme, väldigt trevligt! Igår på dan var det talangtävling så jag, anton, jerry, jonny, robin och stoffe gick dit en sväng. Senare på kvällen blev det först förfest här med flickorna en kort stund sen gick vi vidare till samos och efter det till jerry och sen laxdagarna, orkar inte skriva mer i detalj. Helgen har bestått av mycket skratt, tårar och alkohol. :) har inte heller sovit ensam i helgen, anton har gjort mig sällskap, mysigt! :)

 

Anton gick för kanske en halv timme sen och nu snart ska jag hoppa in i duschen och sen äta lite frukost, idag är det sol &bad i blekviken med massa mysiga männsikor som står på shemat. :) hoppas på en bra söndag!

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards