Miiickaan

Alla inlägg den 21 juni 2010

Av Mikaela - 21 juni 2010 21:05

Undra hur det kommer gå med midsommar, verkar inte vara någon som riktigt bryr sig om vi ska åka eller inte.. Jag hittade en camping igår som passade bra &som inte kostade för mycket. Skulle ju kunna boka men får ju inget svar på vilka det är som ska med heller så då kan jag ju inte boka. Får helt enkelt hoppas att dom tar tag i det imorgon så det blir klart, för nu är det bråttom redan tisdag imorgon och på torsdag ska vi ju åka om det nu blir så. Tänker iallafall inte lägga ner mer enerige på det, håller tummarna på att vi åker men just nu ser det ju verkligen inte ljust ut.. tråkigt!

 

Nu ligger jag i sängen och väntar på att sex and the city ska börja men det är ju någon timme kvar, så får hitta på något annat så länge. :)

  

Av Mikaela - 21 juni 2010 12:03

Ska nu snart hoppa in i duschen och sen ge mig iväg till vårdcentralen, ta blodprover till medicinen på torsdag. Allt ska vara så ordentligt på vuxna avdelningen och jag tror inte provena kommer att se så bra ut, har slarvat med järntabletterna.. Menmen, efter det blir det hem och städa på rummet. Ska också bädda nytt så man kan sova extra skönt inatt. :) Annars tror jag inte det händer så mycket mer idag faktiskt.

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards