Miiickaan

Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Mikaela - 22 juni 2010 23:04

Nej, nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på sex and the city. =) Efter det blir nog att sova. Imorgon blir det att packa &raka benen. Kanske ta ett första dopp men får ju inte med mig någon, alla är verkligen badkrukor. Aja, sov gott! =)

  

  

Av Mikaela - 22 juni 2010 21:19

Har nyss kommit hem från jennifer &emil, dom planerade lite till midsommar. Det är nu ändrat till smögen igen istället för lysekil. Hoppas det här ska gå bra. Ylva kom och hälsade på och vi gick ner till grillen, jennifer skulle äta. :) sen tillbaka och sjöng singstar eller ylva och jennifer sjöng, jag &daniela lyssnade mest. Nu sitter jag här i sängen med datorn i knät och tänker på vad jag ska packa imorgon, det är mycket som ska med men svårt att komma på allt.

 

Lista på det som ska med:

  • Sovsäck
  • Liggunderlägg
  • Kläder för hela helgen
  • Smink, plattång &hårfön
  • Schampo &balsam
  • Tandborste &tandkräm
  • Solkräm
  • P-piller
  • Pengar
  • Massa mer, kommer inte på just nu.

  

Av Mikaela - 22 juni 2010 13:11

Idag kom papprena om att jag verkligen ska få åka utomlands, resan är nu bokad. Tänk två hela veckor i Marbella Spanien med träning &rätt mat. Längtar tills höstlovet! :) men det är ju hundratio dagar dit men inte ska man vara ledsen för det. :) Idag händer det nog inte så jätte mycket, mina leder är verkligen åt helvete.. Menmen ska ta en värktablett &en varm dusch så blir det nog lite bättre. :)

  

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards