Miiickaan

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Mikaela - 7 juni 2010 21:51

Ända sen jag har kommit hem har jag varit riktigt förbannad och arg på allt &alla. Blir irriterad av minsta lilla, känns som pms men det kan det inte vara för den veckan har varit. ååh, jag är verkligen arg.. Borde köra täcket över huvudet och inte gå upp förens imorgon. Men allt är ju inte negativt, finns faktiskt positiva saker också, en sak som gör mig riktigt glad men som jag inte tänker berätta och en anna sak är att det är sista dagen på praktiken imorgon, inte för att det är kul att sluta där men sen väntas sommarjobb där istället och det är ju roligare att tjäna pengar än vara där gratis om man säger så, det andra pluset är att snart är sommarlov! Men just nu hjälper inte det utan jag är bara arg för ingenting! haha

  

Av Mikaela - 7 juni 2010 17:45

Snart skiter jag i att vara utkastare, det är så få som bryr sig om hur vi ska göra. Känns som om det kommer skita sig alltihop, orkar seriöst inte mer. Farmor visste inte hur man syr stumpeband heller och det gjorde det ju ännu svårare.. Får väl sätta mig med symaskinen själv men det kommer ju gå åt helvete, det vet jag ju redan innan. Någon som vet hur man gör?  Jag får panik snart. ;p

  

Av Mikaela - 7 juni 2010 17:00

Idag har vi varit lediga från praktiken för att kunna åka till skolan, skulle sjunga &få utkastarlåtarna, nu är det riktigt nära. :) känns inte så planerat som det borde vara, men vi får försöka fixa det på något sätt den här helgen för på fredag är det. Konstigt det kändes att vara i skolan igen, när man inte har varit där på fem hela veckor, men det var sig likt. Ska nu snart kila ner till farmor och försöka sy strumpebanden, vet inte hur man gör men får hoppas vi kommer på något bra sätt att göra det på. :)

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards