Miiickaan

Alla inlägg under maj 2011

Av Mikaela - 12 maj 2011 18:50

Skola igen efter två dagar utan, hade nationella i engelska. Gick väl sådär, men får hålla tummarna för godkänt! :) Efter skolan blev det plättar till en sommar med göran, har inte sett den förut men det var faktiskt bra men märks att den är svensk. Nu snart ska jag börja med religionen. Verkar vara åska på väg också, det gillas inte!

 

Av Mikaela - 11 maj 2011 15:12

Känns som om det är mycket som har hänt nu, iallafall är det mycket i mitt huvud. Var på ortopeden idag och skulle få reda på hur det kommer bli med allt. Han var jättebra, men nu kommer allt gå fruktansvärt fort. Redan den trettonde juni ska jag operera höften och få en ny ledprotes om man nu kan kalla det så. Självklart är det positivt och tanken att om bara några månader kanske jag kan gå utan kryckor är ju underbar! :)Aja, får ta det då. Nu ska jag vila en stund och sen blir det plugga resten av dagen, har hur mycket som helst att göra tills imorgon. Önska mig lycka till!

 

Av Mikaela - 10 maj 2011 19:28

Kom hem från kristinehamn för en stund sen, fick allt med mig lite hem! En stay up bh utan axelband, trosor utan kant, ett par slags strumpor till skorna &ett par ballerina svarta enkla + nagellack. Tråkigt att inte kunna köpa några snygga klackar men går ju inte på kryckor, aja blir bra ändå. :) Nu ska jag plugga natur sen bigbrother.

 

Av Mikaela - 10 maj 2011 11:51

Riktigt skönt att sova ut, vaknade inte förens halv elva. :) Ingen skola idag eftersom bilden var inställd och sen hade vi bara programtid och antar att man inte behövde gå dit ifall man inte hade något man låg efter med? Aja, var men det så blir det bra ändå. Nu snart ska jag hoppa in i duschen och sen blir det en sväng till kristinehamn, köpa underkläder, skor &jacka till studenten. :) exakt en månad kvar till studenten!

 

Av Mikaela - 9 maj 2011 16:21

Sovmorgon och bara två lektioner, hur skönt är inte det? Dock missade vi bussen hem så gick och köpte glass på torget &köpte lösögonfransar tlls nästa buss gick. :) Ska snart iväg till vårdcentralen en sväng efter det blir det nog att plugga lite. Redovisning på fredag &lite annat till torsdagen. Ha det fint! :)

 

Av Mikaela - 8 maj 2011 12:15

Trevlig kväll igår, grillning &lite gott att dricka hemma hos viktor. :) nu är det söndag och den ska jag verkligen ta vara på, ska vila en liten stund till. Sen blir det duschen och sen lägga sig ute i solen. Kanske övningsköra en sväng sen också. Ikväll är det ju bigbrother och lite annat som man inte få missa. :)


    

Av Mikaela - 7 maj 2011 18:56

Har precis gjort mig iordning och nu snart blir det grillning hemma hos viktor med massa härliga människor. :) har inte så mycket mer att skriva, underbart med helg så man kan slappna av och göra vad man vill. Just nu går det även en mysig film på femman, en chihuahuan från Bevery Hills, så mysig!

 


Av Mikaela - 7 maj 2011 13:01

Vaknade vid tolv nån gång, otroligt skönt att sova ut. :) ska snart lägga mig ute i solen med cocosolja och hoppas att solen ska ta lite mer. Ikväll vet jag inte vad som händer, får se vad det blir, ingen utgång den här helgen iallafall, kan vara skönt. :)  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards