Miiickaan

Alla inlägg under juli 2011

Av Mikaela - 7 juli 2011 13:00

Blev aldrig att jag bloggade igår eftersom när jag väl hade tänkt skriva lite så började det åska, så istället satt vi med tända ljus i köket och pratade samtidigt som vi var rädda. :) Ganska mysigt ändå! Har som vanligt inte mycket att säga eftersom jag bara är hemma, inte likt mig att sitta hemma menmen det är så det är nu. I helgen hoppas jag iallafall på att Anna kommer så vi kan kika lite på riddarveckan på dagen så man får se lite utav det. :) fan jag missar verkligen hela sommaren...

 

Av Mikaela - 6 juli 2011 22:08

Idag var det nog den bästa dagen på länge, kom ut ur huset och träffade några av mina vänner. :) grillade och pratade, vilket var väldigt trevligt. Har saknat det något enormt.  Man märker hur man uppskattar saker mer när man har varit ifrån dom ett tag. Nu snart ska jag sätta på någon bra film &sen sova. :) godnatt!


    

Av Mikaela - 5 juli 2011 16:19

Kom hem från sjukhuset för en liten stund sen, fick kortisonsprutor  i fötterna igen och den här gången gjorde det ont som det brukar göra så nu ska det nog funka. :) Nu blir det att bara ligga still och kolla på massa filmer och sova. Ser fram emot imorgon då det bli grilla med mina fina vänner, saknar er allihopa så oerhört mycket! :))

 

Av Mikaela - 5 juli 2011 00:34

När jag blir bra, är det så mycket jag vill göra!

Ska börja med några förändringar, tror

det är dags för det!

<3

Av Mikaela - 4 juli 2011 14:10

Hoppades på att få åka till sjukhuset och få nya kortisonsprutor i fötterna eftersom läkaren som gjorde det förra veckan måste ha hamnat fel. Men fick tyvärr inte tid förens imorgon och då blir det sprutor och lite annat. Vill bara att fötterna ska bli bra så jag kan börja träna höften på riktigt. :) Kollade precis hur såret såg ut och måste säga att jag blev chockad, visst det är fint för att vara ett sår men inte vill jag se ut så.. Men det bleknar ju och idag är det ju bara tre veckor sen operationen så får låta det ta lite tid. Idag händer det inte mycket som vanligt, måste försöka gå runt huset iallafall.

 

Av Mikaela - 3 juli 2011 16:05

Söndag, väldigt seg söndag men är väl så det brukar vara egentligen? Fast nu när man inte kan göra så mycket så blir alla dagar lika sega. Har iallafall duschat och gjort mig lite fräsch. Nu väntar jag på att maten ska bli klar och efter det ska jag försöka gå ut lite, måste röra på benen. :) Om jag inte minns fel var det någon riktigt bra film ikväll.

 

Av Mikaela - 2 juli 2011 21:49

Det märks så väl på alla att vi känner sorg efter det som har hänt. Alla känner alla här på något sätt i Gullspång. Det som hände igår är så fruktansvärt hemskt. :( även om vi inte var jätte nära vänner så känns det så tomt. Var inte längesen som vi var hos er och drack & hade det trevligt. Tycker så synd om familjen, sånt här ska bara inte hända. David, vila i frid. <3


Idag åkte vi till Hjo en sväng för att köpa en sänggavel till mig, passar fint även när man flyttar hem ifrån sen. :) efter det åt vi lite gott också. Senare på kvällen blev filmmys med mamma, någon svenskfilm men den var bra.

 


Av Mikaela - 1 juli 2011 23:46

Försöker blogga ifrån Iphonen eftersom jag inte har gjort det idag. Har även stängt av datorn och orkar inte sätta på den, men hoppas det här funkar också. :) har inte gjort så mycket idag, mest tagit det lugnt och tittat på film. Något så fruktansvärt har hänt, säger inte vad men många verkar redan ha fått reda på det. :( vet inte vad jag ska säga.. Overkligt.. :'(  Det blir så tomt..

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards