Miiickaan

Alla inlägg under juli 2011

Av Mikaela - 14 juli 2011 22:41

Gör fortfarande nästan ingenting om dagarna, så finns inte mycket att skriva om. Men iallafall, vid elva var jag hos sjukgymnasten och tränade lite. Det känns bra för då går det väl några små steg framåt. Känns så meningslöst att fötterna och andra höften ska krångla, hade dom inte gjort det hade jag säker varit uppe på benen nu, men den turen hade jag inte tyvärr. Får hålla tummarna om att det blir bättre!


Har haft en riktigt dålig kväll, känner mig väldigt ensam och massa andra känslor. Trodde inte att det skulle ta så mycket på psyket att ligga hemma men det gör det. Kanske är svag som person, jag vet inte.. Behöver vännerna mer än någonsin.

 

Av Mikaela - 13 juli 2011 20:18

Har inte gjort sådär jätte mycket idag heller, har mest legat ute och solat med syrran och massa cocosolja! :) Har faktiskt fått färg, ser ett streck vid bikini överdelen och sen där shortsen satt, måste skydda såret/ärret därför jag har shorts. Menmen, nu blir det att äta något gott och kolla på tv. Ha det fint!

 

Av Mikaela - 12 juli 2011 22:42

Tillbringar min tisdagskväll med film, coca cola och marabou. :) ska försöka somna i tid så man kan gå upp tidigare och lägga sig i solen om vädret tillåter. Måste försöka få lite färg, fyra veckor innomhus sätter sina spår om man säger så. Godnatt!


    

Av Mikaela - 12 juli 2011 15:55

Kom hem från sjukgymnasten för nästan en timme sen. Nu har det hänt lite saker, fick ligga på mage och kan äntligen ligga på rätt sida av sängen vilket är underbart! :) sen var det även övningar på golvet och stående på armbar och benen, känns rikigt skönt att känna att man kan gå ner på golvet. Gäller att ligga i så man snart kan gå igen! Skulle egentligen följt med mamma till hova men vet inte riktigt om jag orkar, kanske får bli sims och film istället. Imorgon blir det nog bio, sista Harry potter med jennifer. :)

 

Av Mikaela - 11 juli 2011 22:50

Finns som vanligt inte mycket att berätta eftersom det inte händer något om dagarna. Var på vårdcentralen och tog prover och sen åkte vi bara runt en sväng för att komma ut lite. Börjar nästan undra vart vännerna är, varför ingen kommer och hälsar på. Har haft fem besök på fyra veckor? Kanske är det något som inte riktigt är som det borde. Jag vet inte, men det är som det är och det är väl bara att acceptera. Kan låta lite surt men blir så instängd här hemma och då står det inte riktigt rätt till i huvudet på mig..


When I need you the most, where are you guys?

 

Av Mikaela - 10 juli 2011 23:38

Nu var det söndag igen, håller inte riktigt koll på dagarna längre. Men iallafall, det har varit lugnt som vanligt men på eftermiddagen blev det att åka och hälsa på mormor en sväng, trevligt! :) Nu funderar jag på att sätta på en film och sen sova, men vet inte riktigt ifall jag orkar men isåfall blir det, en shopaholics bekännelser. Godnatt!


Att gå i skolan vore bättre än det här, vill gå i skolan konstigt nog..

  

Av Mikaela - 9 juli 2011 23:19

Idag har det varit en väldigt trevlig dag. Anna kom hit och vi åkte til askervik och åt pizza, mums! :) Efter det tog vi en sväng till hova och kikade lite på riddarveckan som börjar idag. Kändes annorlunda mot andra år, nästan inga hovabor ute men märks väl att man börjar bli äldre kanske? Menmen, nu ikväll satt jag, mamma och pappa ute på altan och åt räkor men smakade mest och fick istället bli kyckling till mig. Riktigt mysigt! :) Något som inte känns bra är att jag börjar bli en hemma-sittar-tjej och det är inte riktigt jag, vill ut och festa dansa och bara leva livet!


Nu blir det film, chili chips och coca cola, ha en trevlig kväll!

 

Av Mikaela - 8 juli 2011 19:33

Finns inte så mycket att säga om dagen, smått träning, sims och promenad. Nu blir det film och massa gott att äta med syrran. :) Tusen gånger starkare är filmen.

    

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards