Miiickaan

Alla inlägg under juli 2011

Av Mikaela - 21 juli 2011 21:28

Den här dagen har varit väldig seg, vaknade vid sex av att fötterna gjorde så fruktansvärt ont. Blev några alvedon och be om att värma kudden att ha på fötterna sen gick det iallafall att sova en stund till. Men sen har fötterna hållt
på att göra ont men så kan det väl vara, blir nog bättre snart! :)


Aja, vid fem någon gång tog vi en sväng till sjötorp, tanken var att vi skulle köpa glass men blev istället räkor och sik som vi åt på altanen för en stund sedan. Nu ska jag nog kolla på någon film och sen sova, imorgon är det davids begravning. :(

 

Av Mikaela - 20 juli 2011 23:29

Har precis krypit ner i min mjukisdress och tröstätit tårta. Eller tröstätit kanske är fel ord, men känner mig lite nere. Kom hem från en kväll med vännerna, jättemysigt men samtidigt känns det som om jag inte riktigt passar in när dom pratar om allt som har hänt i sommar men aja, så ska man väl kanske inte tänka. :) Nu ska jag dra täcker över mig och försöka bli varm och kanske kolla på en film!


  

 

Av Mikaela - 19 juli 2011 16:29

Var riktigt hemskt att gå upp imorse när klockan ringde kvart över fem, ville verkligen bara vända mig om och somna om men det gick ju inte. Så upp och in i duschen och fixa sig iordning för att åka till skövde vid halv sju. Träffade en sjukgymnast, arbets-teraput och sen läkaren, fick äntligen börja med medicinen! :) Så nu kanske det kan bli bättre, vore otroligt skönt!


Efter det åkte vi in i stan och där köpte jag ett puder, jumpsuit och en mjukisdress sen vidare ut till elins där jag hittade fyra skjortor i olika färger, passar fint nu till sommaren! Köpte även ett displyskydd till telefonen och en bh liknade sak. Blev även kinamat på vägen hem, så gott! Just det, mitt skal har kommit till mobilen, blev sött!
En annan positiv sak var att jag hade gått ner två kilo så har en riktig bra dag idag måste jag säga.
Nu ska jag vila en stund, sov tre och en halv timme så kan behövas. ;)


    


Av Mikaela - 18 juli 2011 23:15

Kom precis hem från otterbäcken. Var hemma hos daniela med jennifer och drack lite vin, efter det kom hp och hämtade oss så då var vi där och hemma hos freddie! :) Nu ska jag väl göra mitt bästa för att somna i tid eftersom jag ska va på sjukhuset redan vid halv åtta, blir väldigt tidigt imorgon med andra ord. Men efter det ska jag hoppa in på commérs och köpa ett puder och faoundation plus även försöka hitta något sommrigt. Sen blir det nog hem och vila en stund, sen kanske nicole &yasmine kommer hit och hälsar på, vore trevligt. :) Aja, ni får sova så gott!


    

Av Mikaela - 17 juli 2011 16:22

Väldigt tråkigt väder idag, hade egentligen tänkt sola en lång stund men det går ju inte. Istället ligger jag i sängen och myser framför tven. :) Ska väl försöka ta en dusch efter maten iallafall, annars blir det väldigt lugnt. Bra film på tv ikväll!

 

Av Mikaela - 17 juli 2011 13:04

Blev inte riktigt som tänkt igår utan blev nog bättre ändå. :) Åkte ner till Freddie där dom förfestade för hova hotell, blev riktigt trevligt. Mycket prat om allt möjligt, så himla skönt att komma ut och känna sig som en riktig människa. Följde med till hova en sväng också, så kikade lite där och hälsade på folk. Sen tog jag &josef en sväng till mariestad bara för att hitta på något, sen tillbaka till hova för att hämta millan, lollo och oskar. Riktigt bra kväll och så glad för att träffa alla. :)


    

Av Mikaela - 16 juli 2011 15:35

En annorlunda lördag blir det idag, eftersom jag i vanliga fall brukar ligga här hemma nu mera men så blir det inte idag. :)) Ska snart hoppa in i duschen och göra mig i ordning. Efter det blir det att grilla med familjen och sen vidare till jennifer, får se
vad vi hittar på. Kanske kommer det förbi några roliga människor. :)

 

Av Mikaela - 15 juli 2011 20:28

Idag är det fredag men blir ju som vilken dag som helst. Fast idag har jag nästan sovit bort hela dagen, tog en av dom starka värktabletterna som gör att man blir jätte trött, så en sån rolig fredag har jag haft. Blir så trött på allt, ett helt år har gått? Höftoperationen har ju gått bra men går ju inte träna när dom andra lederna krånglar.. Aja, nog om klagomål. Det är alltid någon som har det värre så man ska egentligen vara tyst.
Nu ska jag försöka ta en dusch så man känner sig lite som människa iallafall!


   Saknar förra sommaren, saknar vännerna och saknar att kunna gå...

    


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards