Miiickaan

Alla inlägg under maj 2012

Av Mikaela - 2 maj 2012 13:17

Vaknade av att alarmet på mobilen ringde vid halv sju, men orkade inte riktigt gå upp så lag kvar till kvart i innan jag hoppade jag hoppade in i duschen. Skulle egentligen åkt ner till otterbäcksgården, men pratade lite med alex och då bestämde vi att vi skulle höra med tobbe ifall vi fick stanna hemma och läsa teori här istället. Det fick vi. :) Tiden spenderades inte riktigt framför böckerna, men nu är jag iallafall utvilad och ska börja läsa.


I kväll blir det att träffa Malin &dom tror jag, var ett tag sen nu! :) Ni får ha det så bra allihopa!

 Satt ute i solen och läste teori igår, riktigt härligt! :) shorts kunde man använda också, underbart! 

 

Av Mikaela - 1 maj 2012 12:46

Valborg blev väldigt bra ändå, vissa delar i slutet kanske inte var så jättebra men i hel het så var det faktiskt riktigt roligt! :) Vid tre kom jerry, linn, anders &jonny och hämtade mig, vi for vidare mot karlstad för lite shopping på lager 157 och även bergvik. Men vi gjorde missen att äta innan vi kikade i affärer på bergvik så det hann stänga. Måste säga att såna små resor är väldigt roliga, så glad att jag har er mina vänner! :)


När vi kom hem igen hoppade jag in och hämtade lite grejer till kvällen och vi for ner till jerry och fixade oss lite. Fick sen skjuts till adam där anton, johan, rickard och robin var. Efter det kom pappa &syrran och hämtade mig, åkte ner till ronja och andreas på förfest sen vidare till viktor &anton. :) Kvällen avslutades hemma hos anders, vi gjorde vitlöksbröd, mums! :) Sen även lite mer som hände på slutet i gullspång, men det tar vi inte upp här.


Nu idag ska jag försöka läsa körkortsteori så mycket som möjligt och ikväll är planerna att jag och anders ska äta räkor med creme fraiche och majonäs, mums! :) blir även chips &dipp till yrrol. En bra kväll kommer det bli!


     

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards