Miiickaan

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Mikaela - 1 april 2012 21:06

Kvällen igår blev väl inte riktigt så bra som den kunde blivit. Middagen och det var jätte mysig men sen började jag &millan tjafsa om vart vi skulle åka och det förstörde nog det mesta egentligen. Skulle jag kunna göra det ogjort så skulle jag göra det, och istället åkt till mariestad. Men det går ju inte tyvärr. Förlåt tjejer för allting &tack för dom fina presenterna. :)


Blev ju skövde igår med celina &anna. Det var ju trevligt men var inte riktigt på humör efter bråket. :) Idag har vi varit hemma hos nimmerfelt &dom, tagit det lugnt och bara pratat. Sedan åt vi en god sallad på prima och hälsade sen på mårtensson &hans lilla kisse. Tog bussen hem vid tio i sju och har nu tagit en snabb dusch. Nu ligger jag här i sängen och tittar på bigbrother, sen blir det sängen för min del. Godnatt allihopa!


  
 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards