Miiickaan

Alla inlägg den 16 april 2012

Av Mikaela - 16 april 2012 21:17

Vaknade av att alarmet på mobilen ringde vid tio, blev att hoppa in i duschen och fixa iordning sig. Tog sen bussen till stan för att gå på informationsmöte om socilamedier, kändes som ett ganska ovärt möte. Efter det gick jag &syrran bort till mariestads pizzeria och delade på en kebabpizza, mums! :) efter det kom Anita och hämtade oss och vi åkte bort till ströget där även Josefin &Malin väntade, blev en jättemysig fika med massa prat. Vi passade även på att kika lite i inredningsbutikerna. :) blev en sväng till ica i hova innan vi åkte hemåt. Nu ligger jag här i sängen och kikar på, Älskling du har blivit en tjockis! Ska snart läsa lite teori ifall jag orkar, vid tio är det bigbrother som vanligt. Sen blir det sängen för min del, godnatt allihopa! :)


Imorgon blir det stan igen för att be ge oss mot en körlektion och även plugga en timme på körskolan! 

    

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards