Miiickaan

Alla inlägg den 12 april 2012

Av Mikaela - 12 april 2012 19:58

Vid nio åkte jag ner till otterbäcksgården, satt med körkortsteori på datorn i någon timme. Det är verkligen hur tråkigt som helst, men vill man ha körkort så är det ju bara att bestämma sig för att läsa, så come on! Vid elva gick jag hem till nicole &daniela för att säga hejdå innan dom skulle åka. Blev väldigt känslosamt, kommer sakna er något enormt! :) Efter det gick jag hem till linus en sväng innan pappa kom och hämtade mig.


När jag kom hem blev det att få något i magen, korvstroganoff med ris! Kikade även på värmland forever och det var nog något av det barnsligaste programmet jag sett, allt är så in övat och det är ju inte så man tänker på karlstad. Menmen, runt två somnade jag i sängen och sov i fyra timmar. Blodvärdet kan inte vara bra alls, borde inte vara så trött efter en 6-7 timmars natt med sömn. Aja, det märks imorogon då jag ska till sjukhuset och fylla på med medicin igen! :) Känner mig deppig, får bli en feel good film &hoppas det blir bättre.

Ha det så bra som ni bara kan så ses vi om ett halv år älskade tjejer! 

 

    

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards