Miiickaan

Alla inlägg den 4 april 2010

Av Mikaela - 4 april 2010 17:06

Ligger nu i sängen med tre filtar och mitt älskade täcke. Förkylningen har verkligen inte blivit bättre snarare sämre efter gårdagen. Kan knappt prata som det är just nu, så ska snart gå ner och göra varm choklad med grädde och sen kolla på någon film. Dagen idag har spenderats med några timmars städning i arfen. Väldigt tur att man har föräldrar som hjälper till, vet inte vad jag skulle ha gjort annars. Tack så jätte mycket! Efter det blev det en snabb dusch och fixa iordning sig lite för att sen äta middag hemma hos farmor &farfar, väldigt god mat &mysigt. Har nog fått feber nu skulle jag kunna tro, fryser som bara den även alla filtar och täcken.

Aja, nu blir det varm choklad och film! :)

  

Av Mikaela - 4 april 2010 16:47

Igår var då festen som jag har varit nervös för hela veckan men det hade man nog rätt i att vara också. Festen gick ju faktiskt bra egentligen var ju då efter att vi stängde festen och alla skulle gå där ifrån som det hemska hände. Man kan ju inte hjälpa att känna sig skyldig eftersom det var vi som hade festen men får väl bara inse att jag inte kunde göra något åt det. Objudna mariestadsbor som bara är ute efter bråk hade verkligen ingenting här att göra men så blir det ju alltid iallafall.  Festen blev lyckad iallafall förutom det sista så får se det så istället. :) Men jag måste erkänna att jag inte är rätt person till att ha fest, är alldeles för orolig av mig. Så det var första och sista gången men man måste ju alltid ha gjort en första innan man vet. :) Vi fick städa till fyra igår och sen tillbaka tidigt idag i säkert tre timmar till. Menmen. :)

 

  

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards