Miiickaan

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Mikaela - 7 april 2010 13:48

Jag klarar inte av att vara hemma längre, vill bara bli frisk och slippa det här. Jag vet att det inte finns något som kan göra det ogjort men att gå här hemma och se alla andra ledsen och sen komma på alla minnen gör det inte lättare. Jag är nog mer en sån person som vill bort från det som påminner om det mest, vill umgås med vännerna och till och med gå i skolan för att plugga och inte hinna tänka på annat än skolan. Idag ska jag faktiskt ta en dusch och sen blir det plugga småföretagande, vilket provet är imorgon, det har inte varit lätt att äns tänka på att plugga när man har varit sjuk och nu det här. Men idag ska jag faktiskt göra det, ingen skola imorgon heller men på fredag ska jag minsann dit även om jag fortfarande hostar och rösten inte hänger med, för det struntar jag faktiskt i. Behöver komma här ifrån.

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards