Miiickaan

Alla inlägg den 24 april 2010

Av Mikaela - 24 april 2010 23:07

Ligger i sängen och är väldigt nära på att somna när som helst. Kvällen blev väldigt lugn &kort. Mamma skjutsade mig ner till otterbäcken och då började vi grilla nästan på en gång, smakade riktigt bra. =) sällskapet var jennifer, emil, rickard, anton, robin och stoffe, lite senare sen kom daniela också. :) redan vid tio kom syrran och hämtade mig, vi var alla trötta efter igår och så när vi gick upp så tidigt också.
Nej, nu ska jag försöka sova. Känner mig deppig och ledsen, beror nog på trötthet.
  

Av Mikaela - 24 april 2010 12:23

Igår blev det en kort sväng till skolan, bara en lektion sen sjukhuset för att få medicin. Efter det tog jag bussen in till stan och mötte malin, vi kikade i affärer och annat skoj. Köpte ett par jeans, nagellack och smink. Sen tog vi bussen till mariestad och kollade praktik, men gick inge vidare så ska ringa dit på söndag. När vi kom hem  blev det att snabbt duscha och göra sig iordning, sen åkte vi till hova och firade carro med flickorna. :) väldigt trevligt! Sen vid halv tio åkte vi ner till emil &alla och då blev det gott dricka och sen sov jag över där. Idag har vi städat en hel del så nu är det fint. Vi vaknade redan kvart över sju så känner mig en aning trött nu. Tänkte sova en stund sen äta &göra mig iordning för kvällen, grilla. :)

 

det är inte lätt när man är lättlurad.

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards