Miiickaan

Alla inlägg den 22 april 2010

Av Mikaela - 22 april 2010 22:00

Dagen idag började med skola, slapp dag med få lektioner. Första lektionen, frukost och betygsamtal fick vg+, känns en aning världelöst kunde ju lika gärna varit mvg-. Menmen, sen idrott som jag inte var med på, så då blev det lunch och så åkte vi ner till stan, kollade praktik som det fortfarande är panik med men hoppas det ska fixa sig. Sen småföretagande en kort stund och efter det film på svenskan. Nu när jag har varit hemma har jag inte gjort så mycket, var iväg och tog prover på vårdcentralen och sen  vid sju somnade jag oherhört skönt och när jag vaknade två timmar senare, var jag inte säker på om det var morgon eller mitt i natten, men eftersom jag hade kläderna på mig förstod jag att det bara var jag som skulle sova en stund. ;) Mina leder just nu är inte alls bra, skulle till sjukhuset idag egentligen men vi har ju flyttat det till nästa vecka. Vet inte hur det kommer gå när jag redan har väldigt ont.

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards