Miiickaan

Alla inlägg den 27 april 2010

Av Mikaela - 27 april 2010 17:37

Ligger nu i sängen med datorn i knät, funderar på att sova en stund. Dagen idag har varit ganska orolig &nervös eftersom vi skulle redovisa samhällen, men som tur var eller så kanske man inte ska säga men eftersom vi har sekund-regel eller vad man ska kalla det på samhällen så fick dom som kom försent inte komma in, så redovisade bara för fem personer. Det är ju skönt för mig som är näst in till livrädd att redovisa inför klassen men värre för dom andra som fick frånvaro. :/ Måste säga att jag längtar tills torsdag, blir ingen skola då eftersom jag ska till sjukhuset och besöka den vuxna avdelningen, får ju inte vara på barn längre nu när man är 18. ;) Om jag själv hade fått välja hade jag självklart valt att stanna på barn, alla är så himla snälla och det funkar bra där, men blir nog bra på vuxna också. Aja, det är inte det jag längtar till utan ska shoppa efter det med mamma. Vill verkligen ha lite nya kläder nu. :) ska bara rensa garderoben innan, full med massa kläder men inget användt bart.

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards