Miiickaan

Alla inlägg den 8 september 2010

Av Mikaela - 8 september 2010 16:24

Pratade nyss med anita om när vi ska fixa naglarna. :) Så nästa vecka på torsdag åker jag, josefin &anita och får naglarna fräscha &fina. Ska bli riktigt kul, har velat göra det länge men har inte haft råd, eller råd och råd, har inte velat lägga så mycket på pengar på det men nu är det ju super billigt &perfekt projektarbete för dom måste jag säga. :) Vet ju inte så mycket om det, men det finns ju akryl och gele, undra vilket som är bäst? Har hört att naglarna blir förstörda efteråt, tunna och massa, är det sant? Massa frågor men blir nog bra til slut iallafall. :)

       

  

Av Mikaela - 8 september 2010 09:53

Har lugnat ner mig lite och har kommit på att jag ska försöka ta vara på den här dagen när jag bara är hemma. Ska nu snart unna mig en stor skål med glass bara för att det är gott &kolla på sjunde himlen. :) och värma värmepåsen och lägga den på foten som gör ont, ont! Resten av dagen blir väldigt lugn med film &annat. Hoppas förkylningen försvinner snart med, har ju lyckats smitta daniel också, dumma mig. ;/

  

Av Mikaela - 8 september 2010 09:07

Sitter i sängen och är något irriterad, en kvart innan vi skulle åka ringer dom från sjukhuset och säger att dom har glömt beställa hem medicinen så nu hade dom ingen.. Det kan man väl ringa och säga lite tidigare? Nu har jag stannat hemma från skolan inödan &sjukanmält mig. Visst lederna är verkligen inte bra idag så hade nog inte orkar gå runt i skolan ändå, men nu missar ju ännu mer lektioner på fredag, eftersom jag fick en ny tid då.. Duktigt säger jag bara! Allt har verkligen blivit sämre med att byta till vuxenavdelningen, har aldrig haft såhär ont som nu, det är bara så rörigt med precis allt. Så jäävla irriterad!

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards