Miiickaan

Alla inlägg den 28 september 2010

Av Mikaela - 28 september 2010 18:58

Ligger i sängen, har för en stund sedan duschat &tänkt gå ner till farmor &farfar som fyller år idag men vet inte riktigt hur det blir med det. Dom har folk hemma och vill inte gå dit ner då så får se om det kanske blir lite senare ikväll. :) Känns jobbigt att det inte finns någon att prata med här hemma om kortisonen, får bara svaret att jag är löjlig och inget att disskutera, det är ju verkligen inte det svaret man behöver? Men ni får räkna med att jag ser ut som en hamster ett tag, jätte fint! Jag verkligen längtar så fin jag kommer bli, oh så lycklig jag är, livet leker. -.-

  

Av Mikaela - 28 september 2010 16:36

Ingen skola för min del idag, kunde knappt sova i natt eftersom det gjorde ont så jag vaknade varje gång jag vände på mig.. Ännu ett tecken på att jag behöver äta kortison och det betyder ju också hej runda kinder &lär inte sätta foten utanför dörren. Då känns det nästan lite ovärt, om jag ändå bara kommer ligga i sängen och må dåligt över hur rund och svullen jag har blivit i ansiktet så gör ju inte kortisonen någon nytta direkt, bara mer skada. Nu kan jag ju iallafall gå ut även om det inte går utan kryckorna. Jag är nog löjlig som tänker såhär egentlgen, tror att fler skulle tänka på att kunna gå och strunta i att bli tjock om kinderna. Men för mig har tjock alltid varit något jag verkligen inte vill bli. Börjar gråta varje gång jag tänker på hur det kommer se ut &vilka kommentarer jag kommer få höra.. Jag vill inte! :(


  

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards