Miiickaan

Alla inlägg den 12 september 2010

Av Mikaela - 12 september 2010 19:07

Vet inte vad jag sysslar med, hade ju tänkt sitta med läxorna och verkligen gå in för det men nu har nästan hela dagen gått och jag har inte äns tittat åt böckerna, men får ta tag i det på riktigt nu för vid åtta börjar ensam mamma söker och det måste man ju se. :) Nej, har inte tid att sitta här längre. Ha det bra sålänge. :)

  

Av Mikaela - 12 september 2010 15:05

ge mig nya ben, jag orkar inte det här längre..

Av Mikaela - 12 september 2010 13:44

Klockan är snart två och jag har ännu inte klät på mig, utan har en riktig myssöndag med mjukisbyxor &linne. :) Ska försöka duscha nu snart och sen börja plugga, måste läsa åttio sidor i gullivers resor &sen skriva en egen berättelse, samt religon &engelska. Blir nog ingen skola för mig varken imorgon eller på tisdag, måste iväg till sjukhuset och få kortisonsprutor, det här funkar inte. Kan nästan inte gå, släppar mig fram på kryckor och det gör oherhört ont, det måste få ett slut..

  

Av Mikaela - 12 september 2010 00:17

Ligger i sängen, ska nu snart sova. Kom hem för kanske trettio minuter sen, kan inte riktigt ha kul när det hela tiden gör ont. Man ska inte klaga så det borde jag inte göra men nu har det hållt på för länge en och en halv månad med värk blir en aning för mycket. Dagen imorgon kommer spenderas med massa läxor i sängen, ska inte gå en meter utanför ytterdörren må jag säga. Nej, nu vill jag verkligen sova, börjar bli svårt att hålla ögonen öppna så är nog dags att göra det. (;

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards