Miiickaan

Alla inlägg den 26 september 2010

Av Mikaela - 26 september 2010 21:26

Blev en tripp till örebro idag trots allt, hittade en skjorta, ett linne &en svart mysig tröja. Hade nog blivit något mer men mina leder blev värre än vad dom någonsin varit så fick istället sätta mig i  bilen, menmen hittade iallafall något. :) har nu kollat på ensam mamma söker och nu går det någon bra film på trean men ska nog inte kolla så länge på den, utan blir nog när som helst sängen för min del. Imorgon är det åter igen ny vecka, vilket betyder skola, läxor &tidiga morgonar men finns andra saker att se fram emot som tur är. :)

Dålig bild, tog med mobilkameran. Men iallafall är allt från ginatricot.

     

Av Mikaela - 26 september 2010 02:04

Ligger i sängen, kom hem för en halv timme sedan och ska när som helst sova. Kvällen blev trevlig, hemma hos emil med folk &sen tog vi en sväng till hova också. Nej, nu måste jag sova. Lutar mot lite shopping i örebro imorgon. :) vill så gärna kunna gå igen &slänga kryckorna all världens värd! Godnatt.

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards