Miiickaan

Alla inlägg under oktober 2011

Av Mikaela - 13 oktober 2011 13:39

Kom hem för kanske en timme sedan, var i stan med jennifer &rickard. Släppte av mig vid sjukhuset och jag gick in för ett träningspass i varmvattenbassängen, skönt! :) Nu ligger jag här i sängen och unnar mig lite chips men det får jag faktiskt göra nu. Har rasat i vikt sedan förra veckan och det börjar märkas på mina byxor som hänger. Så några kilo plus kanske inte skadar ändå! :) Om en stund kommer Luisa och hälsar på en sväng, får se vad vi hittar på. Ikväll hoppas jag det händer något. Ha det fint!


På kvällen kom Celina och Nicole till mig och hälsade på, celina fick dock åka med bussen hem vid halv åtta eftersom det inte fanns någon annan skjuts. Men jätte kul att hon kom och hälsade på! :) Adam kom och hämtade oss och vi for upp till rickard och spelade chicago och pratade. Senare på kvällen kom stoffe och hämtade oss och vi åkte upp till hilding där Totte var, blev kvar där över natten! :)

 

Av Mikaela - 12 oktober 2011 23:37

Det har varit några helt underbara dagar nu ett tag, vilket känns riktigt bra! :) Vaknade upp hemma hos emil med jennifer, totte och stoffe. Då blev det frukost och där efter kom josse och hämtade oss sen syrran och vidare mot matten. Kan inte riktigt säga att jag kände mig så lustad till att räkna men några tal blev det iallafall. Efter det kom Totte och hämtade oss och vi for till ica och handlade jätte god mat som vi lagade sen, potatisgratäng, lövbiff, chilibearnaisesås och sallad och glass till efterätt. Mums! Då kom även rickard och anton. Kvällen spenderades framför tven med massa tvspel och mys med allihopa och tjejerna, en riktigt mysig dag har det varit! :)


 

Söta Manila var också med och myste i soffan! :)

 



Av Mikaela - 11 oktober 2011 14:16

Hann aldrig skriva något igår, men var iallafall på matten och sen hem och vilade en stund, sen lite senare kom anton, rickard och jennifer och hämtade mig och vi for ner till jerry en sväng. Kikade lite på klipp och pratade. :) Där efter åkte vi upp till totte som är hos hilding just nu, så där blev vi kvar och tittade på två filmer och myste. Mer tänker jag inte berätta för det vill jag hålla för mig själv. ;)


Nu har jag nyss kommit hem och har precis duchat, ska snart få lite mat i magen och ge mig iväg och träna en timme. Senare blir det att åka till hova med jennifer och daniela eftersom jennifer ska hämta sitt körkort! Sen får vi se vad som händer. :)

Uppdatering: Blev tvmys hemma hos hilding som fortfarande inte är hemma, stannade kvar och sov där, så mysigt så!


Jag bara älskar att det händer saker varje dag, det gör mig lycklig.

 

Av Mikaela - 9 oktober 2011 16:12

Vaknade hemma hos hilding med alla, blev en riktigt bra kväll igår! :) men känner mig väldigt sliten, har blivit alldeles för lite sömn och alldeles för mycket dricka i helgen. Men det har samtidigt varit en jätte bra helg så ska inte klaga. Nu blir det att vila en stund och sen kanske följa med jennifer &rickard till stan men det beror på om det finns någon kraft över till det. Nu sova en stund, godnatt allihopa!


Uppdaterar lite.
Kvällen spenderades först hemma hos jerry, där linn robin och jonny var. Kikade lite på film och strax där efter kom stoffe &totte och hämtade mig och upp till hilding. Där blev det disk och sen tacos och mys till en film. :) jennifer, rickard &malin också. :)

    



Av Mikaela - 8 oktober 2011 20:15

Det här inlägget blev visst aldrig upplagt, så gör det nu istället.


Har nyss kommit hem från skövde. Jag, anders &celina åkte till prima och åt, vilket var väldigt trevligt och därefter åkte vi hemåt, skjutsade celina till stan och mig hem. Nu har jag precis duschat och gjort mig iordning och snart kommer Jennifer och hämtar mig, blir en kväll hemma hos hilding med gott dricka &bra sällskap. :)


    

Av Mikaela - 8 oktober 2011 13:12

Hinner som vanligt inte skriva på rätt dag, men igår iallafall så gjorde jag mig iordning och åkte till stan med jennifer &sebbe där celina stod och väntade. Sen vidare till skövde för att hälsa på anders, där vi också blev kvar för natten. Drack lite och hade det trevligt! :) Nu vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, men får se vad som händer. Ni får ha det så bra så länge!

 

Av Mikaela - 7 oktober 2011 01:30

Vaknade vid tolv och låg i sängen länge och väl tills jag blev tvungen att hoppa in i duschen och göra mig iordning. Vid tre blev det pizza till middag och därefter åkte vi till stan. Där mötte jag upp Celina &Anna och vi tog en mysig fika på ströget. :) så roligt att träffa er! Tog bussen hem vid tjugo i sju och passade på att övningsköra lite med pappa på vägen hem från busstationen. Hann knappt komma hem innan daniela &dom kom och hämtade mig och vi åkte hem till rickard och var där en stund och senare ner till johan. Satt och pratade med adam en lång stund i bilen om allt möjligt. :) Nu ska jag väl snart sova, men blir nog att spela en stund iallafall. Godnatt!


Av Mikaela - 5 oktober 2011 22:27

Idag har det väl inte hänt så jätte mycket, har åkt på en förkylning så är genomtäppt i näsan men med nässpray så funkar det ändå! :) Hade möte med jobbcoachen vid tre och efter det tog jag bara det lugnt tills jennifer kom och hämtade mig, hon fick ju körkort idag minsann, grattis hjärtat! Ner till freddie och där var det lite folk, så spenderade kvällen där. :) Nu får det bli lite sims innan det är dags för att sova!

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards