Miiickaan

Alla inlägg den 9 september 2011

Av Mikaela - 9 september 2011 14:45

Hann aldrig skriva något igår, så därför gör jag det idag istället och lägger på datumet igår. Gick upp vid elva nån gång och duschade &gjorde mig iordning, sen vid ett när pappa kom så följde vi med honom till Kristinehamn för att besikta bilen och kolla efter present till mamma eftesom hon fyller år idag. :) Efter det köpte vi jordgubbar och grädde till tårtan som vi fixade sen, blev faktiskt jättefin! Men hur den smakar vet vi inte än. Senare på kvällen kom virre, jim, farmor &farfar och åt smörgåstårta, firade mamma. Vid tio nån gång fick jag skjuts till otterbäcken hem till linus, där jennifer linn och jonas var, efter en stund kom även Anders. Vid tolv kom Dennis och hämtade oss och vi for upp till Emil och var där en stund, pratade och spelade våghals. Kvällen slutade med att titta på idolklipp och andra roliga klipp hemma hos Adam, sen hem vid fyra. :) Lite förkortat men ändå långt, aja blir nog bra.


 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards