Miiickaan

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Mikaela - 14 september 2011 21:34

Svårt det är att gå upp tidigt på morgonen när man inte är van vid det längre. Men iallafall ringde klockan vid sex men gick inte upp förens halv sju, duschade och fixade mig och så bort till vårdcentralen för att ta prover sen vidare till bussen mot stan. Där mötte Anna upp mig och vi begav oss till arbetsförmedlingen och träffade massa coacher, valde en person som verkade jätte gullig och trevlig. :) Efter det gick vi till ströget och åt varsin baugett, mums! Vid kvart över två tog jag bussen hem och inte långt efter det kom Josse och hämtade oss, mattelektion från fem till sju, efter det åkte vi till grillen och satte oss, slutade med att vi delade på en pommesfritestallrik. :) Nu ligger jag här i sängen och fryser, tror det är eftersom vi satt ute och tog vara på säkert den sista gången vi åt utomhus för i år. :) Nu sängen och film!


   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards