Miiickaan

Alla inlägg den 30 september 2011

Av Mikaela - 30 september 2011 14:00

Har inte hunnit skriva något sedan i onsdags, det har hänt mycket nu det senaste. :) Vilket har varit jätte kul. Igår övningskörde jag till stan och där blev det att bada i varmvattenbassängen och därefter hem till Luisa och hälsa på henne i lägenheten, blev god mat &massa prat. Sen kom Anna och hämtade oss och vi mötte upp Celina och Liselott, kikade lite på marknaden och de åt på valentino. Efter det fick vi för oss att göra en spontan utgång med telenor-killarna, så drack lite på hotellet med dom och sen vidare till bogrens. Blev en riktigt trevlig kväll som avslutades på hotellet med Celina, Joe och Alexander. :) Det blev en toppen kväll helt enkelt.


Kom för en stund sen och nu har jag tänkt och vila en stund för sen kommer Anna  &Celina hit och då väntas maskerad, hoppas på en nästan lika bra kväll som igår! :)

 

Känner mig överlycklig, kan ta mer normala steg utan kryckor! :) Nu kanske det verkligen händer, vore ju underbart. Att gå ut på kryckor gick ju faktiskt bra, men utan är ju bättre.

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards