Miiickaan

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Mikaela - 13 september 2011 18:21

Vaknade med ett leende på läpparna för idag är det 3 hela månader sen jag opererade höften. Det är nu man kan sluta tänka att allt ska var så farligt så fort man råkar göra något som man egentligen inte ska. Nu ska protesen ha satt sig så pass bra att den håller. :) självklart är det inte bra att ramla eller göra konstiga höftrörelser. :)


Vid tre åkte jag bort till sjukgymnsten Sofia och tränade en timme, gick bra och man märker skillnad. Musklerna blir ju starkare och starkare. Efter det åkte jag &mamma ner till pressbyrån och hyrde film Just go with it, som jag snart ska kolla på. :)



Firas med chips &film. just det min beställning på kicks kom idag, puder från make up store!

 



Av Mikaela - 13 september 2011 00:48

Vaknade av att alarmet på mobilen ringde vid halv elva och hoppade in i duschen och gjorde mig iordning, vid halv ett nån gång kom josefin och hämtade oss, på vägen hämtade vi upp malin och så bort till komvux för åter igen en matte lektion. Jag är verkligen hur dålig som helst på det, men går lättare med tiden förhoppningsvis.


Efter det åkte jag hem till linus &jennifer. Dom bjöd på varma mackor. Strax där efter kom daniela &malin och vi for upp till ica för att handla mat till kvällen. När vi kom tillbaka till linus, kom även nicole &carro. :) På kvällen blev mat och ensam mamma söker och svenska hollywoodfruar. Vid tio nån gång åkte jag &daniela upp till rickard och hälsade på. :) fixade låtar till mobilen och pratade. Nu ligger jag här i sängen och ska väl snart försöka sova. Godnatt allihopa!


Saknar dig hela tiden, även fast jag inte säger det så ofta. Cindy, du finns föralltid i mitt hjärta!

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards