Miiickaan

Alla inlägg den 24 september 2011

Av Mikaela - 24 september 2011 13:49

Hann aldrig skriva något igår, gick upp vid elva för bullbak med jennifer &daniela men det blev inget med det, istället blev det några avsnitt av grays anatomy och vid sex nån gång kom Linn hit. :) försökte komma på vad vi skulle hitta på och dom andra fick för sig att åka till krtistinehamn, och krogen är inte lätt med kryckor och Linn kommer inte in ännu så vi bestämde oss för att hälsa på david, kim &anders och sen kom även Evelina. :) Drack lite gott och spelade våghals. Senare kom Jonny &Robin och hämtade oss och då åkte vi till hova en sväng och sen hem. :)


Nu håller jag på och packar för att åka till Lindesberg med Jennifer &hennes familj. Träffa Marcus och hans kompisar ikväll som vi har pratat med i flera år men aldrig träffat så det blir nog roligt kan jag tänka mig. :)


 Linn Anders och jag igår. :) 

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards