Miiickaan

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Mikaela - 1 januari 2012 23:59

Nu är nyår och alltihop över för i år. Jag vet inte riktigt vad man ska säga om nyår, nykter och lite rörigt blev det. Hade kunnat varit bättre men vi hade ju vissa problem på vägen haha! Vi var iallafall här och hade nyårs- middag, vilket var mysigt! Sen åkte vi runt lite överallt och träffa massa folk, vissa ställen bättre än andra. :) runt halv sex skjutsade anna mig till Filip, som jag väckte en halv timme tidgare, haha, elak jag är!. Idag vaknade vi runt tolv, åt frukost och kollade på en mysig barnfilm trassel som gick på tv:n. Sen lite spel &annat söndagsmys! :) När jag kom hem blev det att snabbt duscha &fixa sig och sen ner till Jerry &Linn, där Jonny, Rickard och Per var. Väldigt mysig kväll med film blev det och åh vad jag har saknat er märkte jag! :)


Förresten, första dagen på året har nu gått! Dagen har faktiskt varit väldigt bra!

     

 

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards