Miiickaan

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Mikaela - 20 januari 2012 21:34

Har blivit riktig dålig på att sköta bloggen den här veckan, har väl inte riktigt spenderat tiden framför datorn även om det känns som om jag har suttit här? Aja. Idag vaknade jag av att klockan ringde vid kvart i tio och en halv timme efter stod jag i duschen och sen fixa iordning sig för att bege sig till skövde &sjukhuset. Fick äntligen medicinen igen så har nu fyllt på med nya krafter! :) Efter det blev det att kika lite affärer och köpte två basic tröjor, så fick iallafall med mig något hem. Hoppade av i mariestad och hälsade på luisa &odd en sväng innan Celina kom och hämtade mig. Blev god mat på en thairestaurang och prat om allt möjligt. :) Nu har jag precis fixat mig och väntar på att jennifer ska bli klar så vi kan hitta på något. Vi skulle nog ner till linus till en början och hälsa på dom där! Får se helt enkelt. Ha det fint allihopa!


På tal om något helt annat så har jag nu tittat klart på hela sex and the city serien, känns otroligt ledsamt! 

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards