Miiickaan

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Mikaela - 9 januari 2012 15:44

Blev aldrig att jag åkte hem igår efter att jag hade tagit bussen hem från Filip, så det är därför jag inte har skrivit! Iallafall, igår blev det fotografering med filip i studion. Modell är inget för mig märkte jag, alldeles för osäker och ja både det ena och det andra. Men förhoppningsvis finns det iallafall en bild som är normal. Filip är verkligen duktig! såg ett förhandstitt på en bild, den var fin men gillade inte mitt ansiktsuttryck.. Gjorde jag inte på några bilder. Men kul att ha testat! :) Tack så jätte mycket filip, hoppas det inte var helt förgäves!


Tog bussen hem och gick av i otterbäcken där Malin hämtade mig. Blev en lugn kväll med massa gott, chips, dipp &pan pizza! Daniela kom även förbi, pratade om allt möjligt & åkte även ut en sväng och hade ritkigt kul! 


Idag vaknade jag och malin runt halv elva och strax efter det så åkte vi upp till hennes mamma och då kom även Daniela. Där blev det middag och försöka hjälpa malin med sin au pair video. Åkte hem en sväng men ska tillbaka ner till Malin senare, får se vad vi hittar på. Kanske något glas vin såhär på måndagskvällen!  :)


 




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards