Miiickaan

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Mikaela - 25 januari 2012 20:07

Ligger här i sängen och tittar på tv med coca cola och jordgubbar bredvid mig, mums! :) känner att humöret inte riktigt är på topp just nu men det har sin förklaring också. Idag var jag på matten vilket jag inte har varit på flera månader, kändes som om det var hopplöst eftersom man lätt glömmer av allt lätt på så pass lång tid. Menmen, det är bara att kämpa på så släpper det nog till slut!


Efter det blev det hem och äta och sen övningsköra ner till Malin och vara där en stund. Vi hälsade även på hemma hos johan, film och kolla lite på mike tatuerade adam, blir nog fint kan jag tänka mig. Nu blir det en film och sen sängen. Praktik imorgon igen, men bara halva dagar numera så jag slipper få så fruktansvärt ont! :)


 

 

Av Mikaela - 25 januari 2012 00:27

Ligger här i sängen och pratar med filip i telefon, ska nog snart krypa ner och sova! :) har hänt ganska mycket idag faktiskt, vaknade och hade fortfarande ont i fötterna så somnade om och ringde till lisa sen vid nio och sa att jag inte kom utan stannde hemma och vilade fötterna. Tog värktabletter och somnade om i någon timma igen och när jag vaknade kändes fötterna lite bättre så tog en varm dusch och fixade mig. Sen vid tre nån gång kom malin och hämtade mig, fixade lite saker och sen kom även Celina. Vi åkte och åt pizza och köpte slingfärg så har slingat håret idag, väldigt skönt! :) tack för hjälpen cellis! 


Malin kom och hämtade mig runt nio, och vi åkte hem till henne och färgade även hennes hår! :) Vi passade även på att hälsa på jerry &linn en sväng där det var lite folk. Nu blir det sängen, godnatt!

 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards