Miiickaan

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Mikaela - 9 juli 2012 21:59

Har lyckats att inte skriva något på några dagar nu. Men tar det lite nu istället, lite förkortat men det är ni nog redan vana vid. :) Har jobbat väldigt mycket, både i fredags och i lördags. Men lördagen var nog det värsta eftersom det var ett tolv timmars pass. Gick bra men fick dåliga nyheter det första, så det förstörde en hel del. Kvällen spenderades först hemma hos Josefin, jättefint hade dom fått det i sin lägenhet/radhus. Drack några cider innan vi åkte till hova, riddarveckan har ju dragit igång nu! Blev en väldigt trevlig kväll men kanske lite dålig blandning med för lite mat &sömn. :)


I söndags tog jag bussen till christoffer vid halv två, vi spenderade dagen mest med att mysa &ta det lugnt! Var och handlade med mamma &pappa så vi köpte med massa gott till kvällen. Bakpotatis med olika röror stod på menyn och en bra film som gick på tvn. Idag vaknade vi nån gång vid tio, har varit en väldigt lung men skön dag! :) Lagat god mat, städat och tvättat! Nu har jag nyss tagit en dusch och  nu sitter  jag &lillen här i soffan och väntar på att c ska komma hem från träningen. :) Kvällen kommer spenderas med något gott att äta, en film &massa mys. :) Ni får ha det så bra allihopa!


 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards