Miiickaan

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av Mikaela - 11 juli 2012 15:27

Idag är det en sån där dag då allt känns rörigt i huvudet. Kom direkt ifrån christoffer till körlektionen med marco och sen vidare direkt till jobbet. Där jag fick reda på att efter mitt tolv timmars pass så hade jag glömt stänga frysen, vilket verkligen inte var bra. Känns oerhört pinsamt måste jag säga.. Typiskt mig att lyckas med någon sånt! Men iallafall så blir det nu jobb från tre till fyra. Hoppas jag inte lyckas göra bort mig något mer iallafall. Håll tummarna!


Igår vaknade jag upp bredvid christoffer runt sex eftersom han skulle iväg och jobba på förmiddagen, men kunde ju ligga kvar så sov till halv elva innan jag &lillen tog en kort morgonpromenad. :) Luisa kom också förbi och sa hej en sväng. Runt ett kom C hem igen och inte långt efter det åkte vi till hova en sväng, kikade lite på riddarveckan vilket var väldigt mysigt! När vi kom tillbaka där ifrån unnade vi oss en pizza och en sväng till karlssons. Kvällen spenderade vi sen med Jenny &Daniel borta vid snapen där vi grillade korv &ha det mysigt! :) Bilder kommer sen eftersom jag inte har tillgång till det just nu.

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards