Miiickaan

Alla inlägg den 29 juli 2012

Av Mikaela - 29 juli 2012 12:01

Dagen igår spenderades först med sex timmar på jobbet mellan nio till tre, efter det blev det middag hemma hos farmor &farfar. Så mysigt! :) Sen blev det att vila en lång stund innan jag &syrran fixade oss för en kväll i mariestad på statt. Celina kom och hämtade oss och vi for vidare till ebba och hämtade henne. Blev först förfest i bilen och sen hemma hos dianas kompis uppe i lägenheterna som ligger i stattshotellet. Efter det gick vi in på statt! Tar inte med allt som hände, håller lite för mig själv. Saker och ting är som dom är, men så är ju livet. :)


Nu idag har jag legat ute i hammocken och solat med musik i öronen, väldigt skönt! Ska väl snart ta en dusch och göra mig iordning för vid tre är det jobb som gäller igen. Får se vad som händer efter jobbet, men känner att jag måste hitta på något iallafall! :) Ni får ha det så bra så länge!


    

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards