Miiickaan

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Mikaela - 18 juli 2012 18:39

Vaknade bredvid christoffer runt sex nån gång, eftersom han skulle till jobbet vid sju. Hade egentligen tänkt sova vidare och gå upp lite senare men var vaken alldeles för länge så valde istället att kolla på seven heaven med lillen. :) Blev en riktig mysig morgon med en lite mindre mysig promenad i regnet. Sen vid halv tio tog jag bussen ner till stan och mötte upp syrran, och så vidare till körskolan för en lektion med Marco. Nu känns det äntligen som om man kommer nån stans och inte trampar på samma ställe, riktigt kul och köra den här gången! :) Efter det blev det att läsa teori en timme, gick sen tillbaka hem till Christoffer en sväng innan bussen. :)


Så nu sitter jag ju här på jobbet, som jag har gjort sen klockan tre. Vi fixade lite med godis så nu har vi beställt en hel del nytt och även fyllt på det som tagit slut och sålt bra! Fick även lönen vilket var väldigt passande till helgen. :) Ikväll kanske det blir att grilla med några vänner, men har inte hört något än så får väl se lite!


     

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards